Loading…

Generelt
Partene
Selger er STIFTELSEN MUSIKKSELSKAPET HARMONIEN, Edvard Griegs plass 1, 5015 Bergen. Epost: post@harmonien.no, Telefonnummer: 55216228, Organisasjonsnummer 976619005, og betegnes i det følgende som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

-Billetter selges via Tix billettsystem av Musikkselskapet Harmonien. Alle spørsmål vedrørende arrangementet skal rettes til Musikkselskapet Harmonien, som er arrangøren. Spesifikke vilkår og betingelser for arrangøren / arenaen vil bli oppgitt i bestillingsbekreftelsen. Kjøpsavtalen er underlagt lovbestemmelsene i norsk lovgivning. Avtalen er bindende for begge parter kun når Musikkselskapet Harmonien har registrert og mottatt betaling. Musikkselskapet Harmonien har lov til å kommunisere digitalt med billettkjøperen via e-post, SMS og push-varsling.

Innbetaling
-All kommunikasjon mellom kjøper og Musikkselskapet Harmonien finner sted i kryptert form.
Kjøpers kortinformasjon sendes direkte til kortutstederen, og Musikkselskapet Harmonien.
Betalingsmåter:
Godkjente betalingsmåter er kortbetaling, Vipps, faktura. Faktura vil gjelde for grupper. Det tilbys ikke fakturabetaling for enkeltbilletter.

Leveringsgebyr
-Hvis du velger å få bestillingen levert per post, vil all leveringsavgift vises i kjøpsprosessen. Leveringsavgift refunderes ikke hvis arrangementet blir avlyst.

Billetten
-Billetten gir deg tilgang til arrangementet som billetten refererer til, så lenge strekkoden er gyldig og lesbar. Billetter eller produkter som er avlyste, er ikke gyldige. Billetten kan ikke kopieres eller brukes mer enn en gang. Billetten kan overføres til en annen person, med mindre det står klart på nettsiden og / eller billetten at billetten er personlig. Billetter kan ikke videreselges for kommersielle formål. Billetter kan heller ikke tilbys i konkurranser eller i forbindelse med tilbud om annet produkt eller tjeneste uten skriftlig tillatelse fra Musikkseskapet Harmonien. Hvis denne bestemmelsen brytes, har Musikkselskapet Harmonien rett til å kansellere billettene.

Tap
-Hvis du mister billettene dine før arrangementet, vennligst kontakt arrangøren, herunder Musikkselskapet Harmonien.

Refusjon

-Avstandsavtalen gjelder ikke for kjøp av billetter til arrangementer.

Avlyst arrangement
-Du er ansvarlig for å kontrollere at arrangementet ikke er kansellert eller flyttet. Et arrangement anses å bli avlyst dersom arrangementet ikke har funnet sted i det hele tatt. Endringer i repertoaret, endret dato, delvis utførte arrangement eller lignende utgjør ikke et avlyst arrangement. Ved avlyste eller flyttede arrangement, ta kontakt med Musikkselskapet Harmonien, som har ansvar for spørsmål om innløsning av billetter.

Force majeure
-Situasjoner som utgjør force majeure.
Som force majeure skal anses ekstraordinære situasjoner som ligger utenfor Musikkselskapet Harmoniens kontroll og som i vesentlig grad vanskeligjør rasjonell gjennomføringen av arrangementet eller oppfyllelse av øvrige plikter etter avtalen (herunder, men ikke begrenset til orkan, tsunami, krigsutbrudd, terrorangrep, pandemi, epidemi, brann, streik, samfunnstrusler som innebærer restriksjoner, pålegg, anbefalinger eller lignende fra myndighetene, landesorg, flom, storm, naturkatastrofer).
Virkningen av force majeure
Ved force majeure vil Musikkselskapet Harmonien forpliktelser overfor billettkjøperne bortfalle, herunder ansvar for gjennomføring av arrangementet, Kjøperens eventuelle rett til refundering av billettpris samt billettavgift, erstatning eller prisavslag. Kjøperen kan heller ikke fremme andre krav mot Musikkselskapet Harmonien. Dersom arrangementet ikke kan gjennomføres grunnet myndighetsrestriksjoner knyttet til covid-19 virus eller andre pandemier eller sykdommer, anses dette som en force majeure situasjon.
Reklamasjon, refusjon og klager
-Alle former for klage knyttet til arrangementet skal rettes til Musikkselskapet Harmonien. Ta kontakt med markedsavdelingen på marked@harmonien.no eller på telefon 55 21 62 28, hverdager fra 10-15.
Hvis du er misfornøyd med tekniske ting knyttet til billettkjøpet, vennligst kontakt Tix på info@tix.no.

Reservasjon
-Musikkselskapet Harmonien forbeholder seg retten til at feil informasjon om priser og utsolgte arrangement kan oppstå. Musikkselskapet Harmonien forbeholder seg retten til å endre plasseringen i samme billettkategori og for å flytte reservasjonen til en annen kategori mot at en prisforskjell vil bli betalt til kunden. Musikkselskapet Harmonien forbeholder seg retten til å kansellere utstedte billetter mot å refundere billettprisen og gebyrene til billettkjøperen.

Smittesporing
-I tilfelle det skulle bli behov for å kontakte publikum i forbindelse med smittesporing og informasjon rundt eventuell smitte i etterkant av arrangementet, vil vi sende ut informasjon til alle kunder. Ved kjøp av billetter på vegne av andre er billettkjøper ansvarlig for å formidle informasjon mellom arrangør og de andre som benytter billettene ved evt. smitteoppsporing.

Gjeldende lov
-Norsk lov gjelder for disse generelle vilkårene.

Refusjon ved avlyste forestillinger
Kjøpte billetter refunderes ikke, heller ikke billettavgift og kortgebyr.

Angrerett ved billettkjøp
Det er ikke angrerett på kjøp av konsertbilletter.
For abonnenter som abonnerer på faste konsertserier er det mulig å bytte konsertdato eller konsert mot et gebyr på kr 50,-
Ta kontakt med markedsavdelingen på marked@harmonien.no eller på telefon 55216228, hverdager fra 10-15.

Oppsigelse av faste betalinger.
Det er per i dag ikke mulig å ha avtaler om faste betalingstrekk hos Stiftelsen Musikkselskapet Harmonien. Det foreligger derfor ingen avtale om betalinger og bindingstid.

© 2021 Tix TicketingUser: Therese Tefre Steen - Workgroup & Organisation: