Loading…

Generelt

Tixly selger billetter på vegne av Sentralen. Alle spørsmål vedrørende arrangementet skal rettes til Sentralen. Spesifikke vilkår og betingelser for arrangør og Sentralen vil bli oppgitt i bestillingsbekreftelsen. Kjøpsavtalen er underlagt lovbestemmelsene i norsk lovgivning. Avtalen er bindende for begge parter kun når Tixly har registrert og mottatt betaling. Tixly og Sentralen har lov til å kommunisere digitalt med billettkjøpere via e-post, SMS og push-varsling.

Innbetaling

All kommunikasjon mellom deg og Tixly.no finner sted i kryptert form. Kortinformasjonen din sendes direkte til kortutstederen, og Tixly.no lagrer ikke kortinformasjon.
Kjøpesummen kan etter ditt eget valg gjøres opp via Vipps. Ved betaling med Vipps er kunden selv ansvarlig for at det Vippses riktig beløp. Vipps konto blir belastet samme dag som billetten kjøpes.

Billetten

Billetten gir deg tilgang til arrangementet som billetten refererer til, så lenge strekkoden er gyldig og lesbar. Billetter eller produkter som er avlyste, er ikke gyldige. Vær oppmerksom på at en billett betalt direkte ved bestilling anses å være kjøpt.

Billetten kan ikke kopieres eller brukes mer enn en gang. Billetten kan overføres til en annen person, med mindre det står klart på nettsiden og / eller billetten at billetten er personlig. Billetter kan ikke videreselges for kommersielle formål. Billetter kan heller ikke tilbys i konkurranser eller i forbindelse med tilbud om annet produkt eller tjeneste uten skriftlig tillatelse fra Tixly og/eller Sentralen eller arrangør. Hvis denne bestemmelsen brytes, har Tixly rett til å kansellere billettene.

Tap

Hvis du mister billettene dine før arrangementet, vennligst kontakt Sentralen (kontaktinformasjon nederst).

Refusjon

Billett som er kjøpt refunderes ikke. Det eneste unntaket er om arrangementet blir avlyst. Sentralen står ansvarlig for refusjon av billetter ved avlyst arrangement. Beløpet refunderes normalt i løpet av 2 uker, men det kan ta opp til 60 dager. Billettavgifter refunderes ikke.

Vi refunderer ikke kjøp av billett til feil arrangement/forestilling.

Obs! Billettavgift refunderes ikke.

Avlyst arrangement

Du er selv ansvarlig for å kontrollere at arrangementet ikke er kansellert eller flyttet. Et arrangement anses å være avlyst dersom arrangementet ikke finner sted i det hele tatt. Endringer i repertoaret, endret dato, delvis utførte arrangement eller lignende utgjør ikke et avlyst arrangement. Ved avlyste eller flyttede arrangement, ta kontakt med Sentralen som har ansvar for spørsmål om innløsning av billetter.

Klager

Alle former for klage knyttet til arrangementet skal rettes mot Sentralen. Hvis du er misfornøyd med ting knyttet til billettkjøpet, vennligst kontakt Tixly på info-no@tixly.com.

Reservasjon

Tixly forbeholder seg retten til at feil informasjon om priser og utsolgte arrangement kan oppstå. Tixly forbeholder seg retten til å endre plasseringen i samme billettkategori og for å flytte reservasjonen til en annen kategori mot at en prisforskjell vil bli betalt til kunden. Tix forbeholder seg retten til å kansellere utstedte billetter mot å refundere billettprisen og gebyrene til billettkjøperen.

Gjeldende lov

Norsk lov gjelder for disse generelle vilkårene.

Kontakt Sentralen

Generelle henvendelser ifm. billettkjøp:
E-post: post@sentralen.no
Telefon: 22 47 2500

Besøksadresse: Øvre Slottsgate 3, 0157 Oslo
Organisasjonsnummer: 916.763.867