Loading…

Alle former for klage knyttet til arrangementet skal rettes mot Kimen kulturhus. Hvis du er misfornøyd med ting knyttet til billettkjøpet, vennligst kontakt Kimen kulturhus på kimenbillett@stjordal.kommune.no

Forbehold

Gebyrer og omkostninger

Alle priser er inklusiv moms, skatter og billettgebyr, men eksklusive leveringsomkostninger og andre gebyrer. Disse omkostningene fremgår separat og som en del av det samlede beløpet under ordreprosessen før betalingen gjennomføres. Ved kjøp av billetter i bibliotekskranken vil det ilegges et skrankegebyr, og vi anbefaler derfor alle å kjøpe billetter på våre nettsider.

Levering

Har du kjøpt en e-billett via våre nettsider mottar du billetten din på e-post kort tid etter kjøpet. Om du ikke har mottatt e-posten med billettene innen 24 timer etter gjennomført kjøp, sjekk gjerne mappen med søppelpost før du sender en e-post til kimenbillett@stjordal.kommune.no.

Hvis du ikke laster ned billettene dine fra ordrebekreftelsen eller du ikke mottar ordrebekreftelse på e-post, kan du alltid logge inn på din konto og sende billetten på nytt til din e-post.

Billetten

Billetten er ditt inngangsbevis til et konkret arrangement. Billetten kan ikke kopieres eller på annen måte forsøkes brukt flere ganger. Hvis du blir forhindret i å delta på et arrangement kan du gjerne gi billetten videre til noen andre eller selge den. Det bemerkes spesielt at det ifølge Svartebørsloven er forbudt å søke oppnådd fortjeneste ved å selge billetten for en høyere sum enn det den opprinnelig ble kjøpt for.

Det er ikke tillatt å bruke eller overføre kjøpte billetter til kommersielle formål, blant annet ved:

Refusjon

Kjøpte billetter refunderes kun ved avlysninger/flytting av arrangement. Har du kjøpt billett i billettskranken eller med gavekort må du kontakte biblioteksskranken for refusjon. Billettavgiften refunderes ikke.

Ved feilkjøp av billetter kan disse refunderes innen 4 timer etter gjennomført kjøp uten billettavgift.

Bytte

Ved feilkjøp av billetter kan disse endres/refunderes innen 4 timer etter gjennomført kjøp uten billettavgift.

Om det skal gjøres endringer av seter, billettyper eller forestillingstidspunkt (for samme produksjon) senere enn 4 timer etter gjennomført kjøp vil det påkomme et gebyr på 50,- (billettgebyr + skrankegebyr) for slike endringer.

Mistet billett

Dersom billetten mistes eller ved en feiltakelse slettes før arrangementet kan vi utstede en ny billett til deg. Dette kan du enten gjøre selv via din brukerprofil i billettportalen, kontakte oss på e-post eller telefon, eller oppsøke bibliotekskranken i bibliotekets åpningstid.

Obs! Husk å sjekke søppelposten og spamfilteret i e-postklienten din, ofte kan e-posten med billetten din gjemme seg der.

Smittesporing

Arrangør har ansvar for å holde oversikt over publikum og kontaktinformasjon, og kan lagre personopplysninger i 10 dager i forbindelse med smittesporing. I tilfelle det skulle bli behov for å kontakte publikum i forbindelse med smittesporing og informasjon rundt eventuell smitte i etterkant av arrangementet, vil vi sende ut informasjon til alle kunder.

Kimen kulturhus forbeholder seg retten til å endre på plasstildelingen innenfor samme billettkategori dersom det blir nødvendig, for eksempel pga nye avstandsregler.

Ved kjøp av billetter på vegne av andre er billettkjøper ansvarlig for å formidle informasjon mellom arrangør og de andre som benytter billettene ved evt. smitteoppsporing.

Gjeldende lov

Norsk lov gjelder for disse generelle vilkårene.

Andre spørsmål om billett?

Ta kontakt med oss på kimenbillett@stjordal.kommune.no eller ring oss på tlf. 748 33 940.